Telefoon:
Oranjestraat 6, 2514 JB Den Haag

Felix Puts: junior adviseur bij GivingBrandsEnergy

Categorie

Het team van reclamebureau ‘GivingBrandsEnergy’ is deze week verrijkt met nieuw talent. Felix Puts treedt in dienst als Junior communicatieadviseur. Hij stort zich de komende maanden met veel enthousiasme op copywriting, marketingcommunicatie en PR.

Voor Felix was het een makkelijke keuze. “Ik zocht al langere tijd naar een bijbaan die mooi aansluit op mijn studie communicatie. Het is niet altijd makkelijk om als werkstudent aan de bak te komen. Daarnaast spreekt de reclamewereld mij heel erg aan. Fritiof heeft mij een mooie kans gegeven die ik met beide handen heb aangenomen.”

De oprichter- en art director van GivingBrandsEnergy, Fritiof Eriksson, is erg blij met zijn nieuwe werknemer. “Voordat Felix bij ons kwam werken, liep hij al een tijdje met ons mee als stagiair. In de zes maanden dat Felix bij ons over de vloer kwam, heeft hij zich bij ons laten gelden als een slimme jongen met een goed gevoel voor tekst en communicatie. Het reclamevak is nog redelijk nieuw voor Felix maar ik heb er alle vertrouwen in dat we veel voor elkaar kunnen betekenen. Hij vormt een versterking voor ons team op het gebied van marketing en communicatie. Vanuit onze klanten merken wij een groeiende vraag naar de verzorging van sociale media en content op communicatief gebied.”

Felix is deze week officieel begonnen bij GivingBrandsEnergy. Hij gaat de komende tijd aan de slag met het schrijven van persberichten en contentcreatie voor zowel haar klanten als het bureau. Het onderhouden- en aanbrengen van bestaande- en nieuwe klanten én zich betrekken bij de vele brainstormsessies en communicatieve cases wordt dagelijkse kost voor het nieuwste lid van GivingBrandsEnergy. Tot slot zal ook Felix af en toe de hond van de baas moeten uitlaten, want ja, dat hoort er natuurlijk ook bij!

GivingBrandsEnergy
Creative boutique agency
Felix Puts / Fritiof Eriksson
Telefoon: 070 326 89 20
E-mail: felix.puts@givingbrandsenergy.com / fritiof.eriksson@givingbrandsenergy.com

GivingBrandsEnergy Boutique Creative Agency

Tell me what you want,
what you really really want.​

Betrokkenheid en passie in daad en woord. Of je creatieven, strategen, filmmakers, vloggers, contentmakers, influencers, social media experts, animatoren, editors, designers of ondernemers zoekt; bij ons ben je aan het juiste adres?

Afspraak maken?