Telefoon:
Oranjestraat 6, 2514 JB Den Haag

Elite Mode opent met guerilla actie op de Fred

Categorie

Den Haag, maandag 6 maart 2017 – Afgelopen zaterdag vond er een feestelijke guerrilla actie plaats op de Frederik Hendriklaan in Den Haag. Damesmodezaak Elite Mode kondigde haar opening aan door het winkelend publiek in de spotlights te zetten. Op dinsdag 7 maart opent de winkel om 10:00 uur officieel haar deuren.

Het event zorgde voor veel aandacht op social media. Een rode loper en drie meter hoge eventbanner sierden de stoep voor het winkelpand. Klanten werden door het verkoopteam enthousiast onthaald met een goodiebag. Ook was er de gelegenheid om als celebrity gefotografeerd te worden. De actie liet winkelend publiek het onderscheidend vermogen van Elite Mode ervaren: de klant krijgt altijd de volle aandacht.

Een grote actie voor een kleine modezaak welke dit jaar haar vijftigste verjaardag viert. Zeldzaam in deze tijd. Elite Mode is inmiddels een begrip in Den Haag op het gebied van damesmode. Na ruim veertig jaar op het Willem Royaardsplein (Duinzigt) verhuist de winkel nu naar de Fred. Met een nieuw interieur en visuele identiteit. Eigenaren Bert en Nelleke Spijksma (58 jaar) zijn gepast trots: “We hebben de winkel en uitstraling getransformeerd naar een nieuwe modebeleving: Elite Mode 2.0. De service blijft hetzelfde. Zoals onze klanten van ons gewend zijn. Dat is onze kracht.”

GivingBrandsEnergy Boutique Creative Agency

Tell me what you want,
what you really really want.​

Betrokkenheid en passie in daad en woord. Of je creatieven, strategen, filmmakers, vloggers, contentmakers, influencers, social media experts, animatoren, editors, designers of ondernemers zoekt; bij ons ben je aan het juiste adres?

Afspraak maken?